Alla inlägg under november 2012

Av Amelia o Mira bieber - 9 november 2012 17:33

Hej alla:D idag ska vi slappa mest :D

   kram Mira o Amelia

Hej

Av Amelia o Mira bieber - 8 november 2012 16:51

Hej det är mycket med skolan nu förr tiden . vi hinner ej blogga så mycket men vi kan blogga på helgen :D kram mira  

Av Amelia o Mira bieber - 7 november 2012 19:24

Hej vi kan ej blogga idag med imorgon

Av Amelia o Mira bieber - 7 november 2012 19:24

Hej vi kan ej blogga idag med imorgon

HEJ

Av Amelia o Mira bieber - 6 november 2012 15:11

HEJ ALLA NU HAR VI KOMMIT HEM FRÅN SKOLAN IDAG HADE VI SLÖJD VÅR SLÖJDLÄRARE ÄR JÄTTESTRÄNG .

MEN NU SKA VI TYP INTE GÖRA NÅGOTING BARA CHILLA .

MEN JAG VET ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ 2 DAGAR MEN JAG HINNER INTE JAG MÅSTE SKÖTA OM MINA HÄSTAR/ KANIN / AMELIA.

MEN NI FÅR HA DET SÅ BRA SÅLÄNGE / MIRA O AMELIA

 mira

  amelia


Av Amelia o Mira bieber - 5 november 2012 19:42

Hej igen !!!!!!!

JAG O FANNY SKA INTE SOVA NU MEN VI SKA GÖRA NÅGRA SAKER

NU SÅ VI MÅSTE GÅ HEJDÅ SKA VISSA NÅGRA BILDER FÖRST :)                 Hejdå / miara o fanny

Av Amelia o Mira bieber - 5 november 2012 19:23

Hej !!!!!!

HAR INGET ATT BLOGGA OM NU :(

ÄLSKAR JUSTIN <3

SKA FÅR SAKER MED HONOM IMORGON <3

AMELIA KOMMER INTE BLOGGA PÅ NÅGRA DAGAR :(

MEN JAG KOMMER BLOGGA NÄSTAN VARJE DAG :)

JULIA VAR SJUK IDAG MEN HON KÄNNER SÄG LITE BÄTTRE :)

HON KOMMER IMORGON TILL SKOLAN :)

IMORGON SKA JAG VARA MED AMELIA MEN VI KAN KANSKE BLOGGAR IMORGON TILL TILLSAMMAS:)

OM NI HAR EN FRÅGA STÄLL DEN BARA:)

JUSTIN <3333

MIN KOMPIS FANNY SKA SOVA HOS MIG IKVÄLL FÖR HENNES MAMMA O PAPPA SKA BORT

DARFÖR SKA HON VARA HOS  MIG PÅ MORGONEN IMORGON SKA VI GÅ TILL SKOLAN PÅ MORGONEN TILLSAMMAS :)

MEN SOM JAG SA SKA JAG VARA MED AMELIA IMORGON :)

FANNY KOMMER SNART :)

DET RINGER PÅ DÖRREN KOMMER STRAX:)

FANNY HAR KOMMIT :)

JAG OCH FANNY KAN BLOGGA LITE:)

-HEJ / FANNY

SKA JAG VISSA EN BILD PÅ FANNY NU KOMMER EN BILD PÅ FANNY  

HEJDÅ / MIRA O FANNY

Av Amelia o Mira bieber - 5 november 2012 18:55

Hej har nyss pratat med simon men jag kan säga hur det gick till för början när jag fick hjärtat av Robin

Jag har varit ihop med simon i en månad men förre det så var jag ihop med Robin i 3 år .

Men en dag började simon i vår klass jag började rona och allt men en dag pussas jag och Simon och kramades då såg Robin det då gjorde han slut. Men dess har jag varit ihop med Simon . Men idag sa jag förlåt till Robin för jag ville inte att han skulle vara sur på mig då gav han mig en kram  då såg simon det han sprang hem det var efter skolan alltså . Och Robin  gav mig ett hjärta ska vissa Jag prata med Simon nyss han sa att det var okej men om det händer en gång till så är det slut mellan mig och Simon , Men jag tror inte att jag är kär i Simon längre jag tror att jag är kär i Robin jag rona när jag ser han men jag kanske kramar robin jag kan inte låta bli han är så söt han fråga chans på mig idag men jag sa att jag skulle säga det imorgon jag tror att jag ska göra slut med Simon och bli ihop med Robin Kram Mira   :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards